ufuk saçıntı
Ufuk Saçıntı
Tüm Başlıklar

Hiçbir satıcı yıllarca emek verip satın aldığı gayrimenkulünü değerinden daha az bedelle satmak istemez ve hiçbir alıcı bir gayrimenkulü değerinden fazla bedelle almak istemez. Bir emlak yatırımı konusunda ister satan taraf ister alan taraf olun, şeffaf ve yenilikçi pazarlama yöntemleri ile Emlak Vadisi yanınızda!

Emlak Vadisi’nde Pazarlama Süreci Nasıl İşler?


Bir gayrimenkulün değerini komşular ve piyasa belirler. Tüm gayrimenkulleriniz için kendimize şu soruları sorarız?

  • Portföyün bulunduğu bölgede son altı ayda kaç konut satıldı? Hangi fiyatlarla satıldı?
  • Sitede ki en yeni komşu mülküne ne kadar ödedi?
  • Portföyde varsa zaruri masraflar neler ve ne kadar?
  • Alıcı kitlenin demagojik yapısının analizi?
  • Satış süreci devam eden portföyler ne kadar istiyor ve ne zamandır satış süreçleri devam ediyor?

Piyasa analizi sonucu ortaya çıkan tabloyla beraber doğru fiyat belirlenir, mülk sahibine rapor edilen bilgiler ışığında tek yetkili pazarlama süreci başlar.


Pazarlama Sürecimiz İçin Sizlere Neler Taahhüt Ederiz?


Portföyünüzü profesyonel olarak fotoğraflandırır, drone çekimleriyle lokasyonunuzu en açık şekilde ifade ederiz. Bu görseller eşliğinde tüm teknik özellikleri belirterek ilanlarınızı ve tanıtım broşürlerinizi oluştururuz.

Lokasyon Özelinde Teklif


En sıcak alıcılar en yakınınızdadır. Tüm komşu mülkleri tanıtım broşürleri ile kapı kapı ziyaret eder satış süreciniz ile ilgili bilgilendiririz. 

Sıcak Data Taraması


Son 3 ay içerisinde bölgenizdeki muadil portföylerimizle ilgilenmiş tüm sıcak datamıza bilgilendirme yaparız. Böylece emlak arayışında olan potansiyel alıcılara teklif ulaştırmış oluruz.

Satış Ortaklarımız İle Paylaşım


Tüm ofis danışmanlarımıza ve bölgede ki tüm iş ortağımız emlak ofislerine portföy bilgilendirmesi yapar açık davet ile tanıtım yaparız.

Sosyal Medya Reklamları


Sosyal medyanın gücünü iyi biliriz. Beylikdüzü escort sibez.com Aktif hedefleme ile lokasyon bazlı potansiyel alıcı kitlelerine reklamlar ile ulaşırız. 

Süreç Raporlaması


Tüm pazarlama süreci boyunca 15 günlük aralıklarla yapılan çalışmalar, erişilen kişi sayısı ve müşteri görüşleri ile ilgili size rapor sunarız.

İlginizi Çekebilecek Başka Yazılar :